• Facebook Clean

INFO

 

Arrangementer i huset

  • Vi dækker op, laver mad, serverer drikkevarer og rengører efter.

  • Buffet og brunch min. 14 personer - alle dage.

  • Sammensæt menu min. 14 personer - alle dage.

  • Vi anbefaler at reservation af lokale sker i så god tid som muligt. Herefter aftales et tidspunkt, hvor vi planlægger menu/drikkevarer/bordopdækning osv.

  • Det endelige antal deltagere oplyses ca. 5 dage før arrangementet.

 

Mad ud af huset

  • Forretter/salater/ost/desserter er anrettet på fade/skåle, lige til at sætte på bordet.

  • Det varme holdes varmt i varmekasser, dog skal man selv sørge for at skære kødet og anrette tilbehør (kartofler) i skåle eller fade.

 

  • Buffet min. 14 personer - alle dage

  • Sammensæt menu min. 14 personer - alle dage

  • Emballage leveres retur til Vindinggårds selskabslokaler i rengjort stand senest 5 dage efter modtagelse. (Er emballagen ikke rengjort opkræves 500,-).

  • På dagen får man en service liste, hvor der står hvad man skal aflevere tilbage. Aftal hvornår I vil komme med servicen igen

  • .Anbefales serveringspersonale og lidt køkkenhjælp til anretning

  • .Levering fra 50 kr. eller afhentes frit i Vindinggårds selskabslokaler til aftalt tidspunkt.

Betalingsmetoder

• Betaling ved afhentning/levering med dankort eller kontant.

• Faktura, bankoverførsel.